Boxkompisarna

Igår åkte jag & Louise tillbaks till skolan efter en oplanerad hemresa då Tova opereades pga livmoderinflamation förra veckan, istället fick lilla Ozzi gubben följa med ner till skolan och Tova blev kvar i Norrköping för vila och läkning.
Idag började vi dagen med en promenad till skolan, gjorde ordning boxen till hundarna med täcken, en kudde, drapperier och myste med hundarna tills första lektionen började kl 11.
På lunchrasten drog vi upp till agilitybanan Louise fick ta ett varv med både Ozzi och Alva. Vilket gick kanon bra Ozzi kom ihåg massor och Alva var lika galen som vanligt, men det skötte Louise fint.
Påvägen hem från skolan blev jag så sjukt sugen på lite lydnads träning så min snälla vän ställde upp som hjälp och kommenderade oss =).
Lydnaden känns verkligen rolig nu och det går frammåt, så nu gäller det bara att träna vidare och kämpa på till skolmästerskapet i lydnad den 4 April.

Kommentarer
Postat av: Louise K

Himla snyggt du min vän.

Som vi väntat och längtat efter denna blogg ;)

2011-03-14 @ 22:36:37
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0