Tråk Måndag...

Hade studie tid till klockan 11 idag, så vi skulle ha sovmorgon till 8 men råkade sova till halv 9.
Men tyvärr blev ingen skola då jag bara blev sämre ju mer klockan vart, vet inte vad det var med mig idag, blev jätte yr efter att jag vilat så jag kom inte ur sängen på ett bra tag eftersom hela rummet snurrade, tillslut kom jag iaf upp och fick ta stöd mot saker för att kunna komma frammåt :S. Nu mot kvällen känns det bättre, inte alls så yr =).
Hundarna fick vilodag från träning och vi fick pallra oss ner till tvättstugan eftersom den var bokad idag, handla lite och sen jobba med projektet, så nu har vi kollat upp med försäkringar och vad vi ska ha för produkter i webbshopen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0