Skönt att komma hem

Idag Började dagen med skola, skulle gått till skolan med gick ifrån väskan så det vart och vända, hämta sakerna och ta bilen till skolan, typiskt. Men det var nog bäst för Alva med lite vila, ibland är det bra med en trött och virrig matte..
Morgonen började iaf med servicehunds träning, gick inget vidare tyvärr men sådana dagar har vi ju alla =).
Vi bestämde oss för att visa upp diskrimineringen, den har suttit klockrent. men men väl framme hos läraren stötte jag på en motgång som inte visat sig innan. Hon tog rätt föremål varje gång, MEN när hon tog bort den rätta tog hon FEL nästan varje gång, varför? Är det något jag gör annorlunda pga pressen? Eller är det situatioen som blir annorlunda? Ja jag vet inte, så nu tar vi vila från det i en vecka o ser om det går bättre sen.
Men det jag ändå går och grubblar över är varför hon gjorde rätt när jag gick därifrån och körde utan läraren, något konstigt måste jag göra hmm, verkligen något att tänka igenom.
Sista lektionen var företagsledning, vi gick igenom vad man ska tänka på när man tar banklån och vad man ska akta sig för, en bra och lärorik lektion =).
Sen bar det av hem till lägenheten för att packa ut alla saker till bilen hämta upp Linn & Rezzo för att åka hem till Norrköping, så skönt =). En lika rolig och trevlig resa som vanligt med Linn och Louise haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0