Massor med Snö.

Tog en rejäl sovmorgon till kl 11 idag. Vaknade av att Alva vankade av och an i rummet och när jag öppnade ögonen stog hon och blängde på mig, hon tyckte att jag hade sovit alldeles för länge.
Så det blev att ta sig upp från sängen och ut med hunden på en morgon kiss och det var inte en dålig chock man fick när man öppnade dörren och såg all snö, men en glad och galen hund sprang raka vägen ut och började leka iaf =).
Sen blev det en tripp in till stan för att fixa doppresenter till syrran & Mickes son Max som ska döpas i morgon =). Passade på att springa in på kicks och köpte rött nagellack och sen vidare in på Cubus där jag hittade lite fina smycken till mig själv =).
Försökte även hinna med att åka till lindahls för att se om de hade en sak som syrra ska ha på dopet imorgon, men det hans inte med tyvärr, så det får bli imorgon. Istället blev det att köra vidare till farmor och hämta syster och Max.
Alva fick vara ensam hemma, nästan 3 timmar blev det. Hon hade skött det fint förutom att hon har börjat ta mina kläder IGEN, Men beror nog på att hon inte fått göra något idag eftersom hon ska vila den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0