Påskhelg.

Alva har fått ledigt från all träning, eller ja lite lydnadsträning har hon fått, långpromenader och fått mysa hemma hos mamma, pappa & lille bror som har fått skratta åt hennes roliga upptåg=).

Torsdagen börjades med veterinären, diskution med veterinären om kastrering och intyg till försäkringsbolaget + vaccinering. Andreas rekomenderade även han kastrering och sa samma som tjejen från if, att det typ är 100 % säkerhet att hon kommer få livmoderinflammation eller juvertumörer om hon inte kastreras. Både skrämande och skönt att få höra det av de båda, så kastering ska det verkligen bli. eftersom hon är så berörd av det.
Medans Alva har fått mysa med familjen och följt med min mamma på äventyr har jag och Tobbe vart ute med vänner, grillat och haft det bra och bara njutit av ledigheten =).
Idag var jag hemma hos föräldrarna och umgicks med lille bror lite innan han åkte hem till sig igen för att återgå till pluggandet. Så följde med han till Linköping för att vinka av honom vid tågstationen, som tur är dröjer det inte mer än 3 veckor innan vi ses igen denna gång=).
Sen hem för att ta en långpromenad med lill skrutan, hon var riktigt  glad och nöjd av kylan och sprang som en tok.
farmor och farfar, Syrran, micke och deras son Max kom förbi på besök, så då fick jag mysa massor med min underbara Max <3
Sötare kan man inte vara=D
Max hittade lite gräs som han försökte smaka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0