hem till Norrköping.

Dagen påbörjades med att jag blev lurad av Louise att bilen var trasig när jag var framme i skolan, jag har då lämnat alla mina saker i bilen och står med hundarna på skolagården och Louise står hemma med bilen :O. Jag fick panik eftersom vi skulle åka hem idag o inga träningssaker med, men helt plötsligt så kommer det lilla busfröt med bilen.... 1 April hahaha, inget roligt skämt det där ;P.

pgiften idag var att ha skrivit en träningsplanering över "springa 1,5 m till en handduk och sätta rumpan på".
1,5 timme delat med 2 hundar på uppgiften, jag och Alva blev inte klara. Tycker hon har vart lite seg i träningen sista tiden, men beror kanske på vilan från träning och mkt stress i hundgården.
Hemma i lägenheten lekte Rezzo och Alva som galningar och låg sen som utslagna i bilen och vilade, tills vi var framme och dörrarna öppandes haha.
Väl hemma fick jag en rolig nyhet om att lillebror skulle komma hem från skolan idag:D, det var ett bra tag sen vi sågs så det var riktigt roligt att få se honom "lille" bror, som är ca 2 huvuden längre än mig :P. Men han åker igen imorgon då han och pappa ska på bågskyttetävling i Eskilstuna, så bara att hålla tummarna för de=).

Kommentarer
Postat av: LouiseK

Busigt värre ! Oj vad vi ska träna lydnad nu i veckan så vi kan ut och tävla sen. Ska bli såå kul och du är så bra <3

2011-04-03 @ 18:46:59
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0